
SZCZEGÓŁY
Przed wypełnieniem formularza zamówień dobrze upewnić się czy jesteśmy w stanie podjąć się konkretnego zamówienia i zapytać o termin realizacji
ZAPROSZENIA ŚLUBNE W TECHNICE LETTERPRESS
SPECYFIKA DRUKU:
Z racji specyficznego procesu drukowania (z użyciem matryc lub czcionek) nasze projekty letterpress mają swoje szczególne cechy:
- wydruki mogą być tłoczone głębiej bądź płycej w zależności od oczekiwań lub gramatury zastosowanego papieru
- wydruki z głębokimi tłoczeniami nie mogę być dwustronne drukowane
- personalizacji wydruków (np.wpisanie imion i nazwisk gości) jest niemożliwa
- przy zastosowaniu apli (czyli pokrycia jednym kolorem większej powierzchni) trzeba się liczyć z nierównomiernym pokryciem farby na papierze (efekt ciekawy jeśli zamierzony:); znamienny dla wydruków letterpress)
- w druku najlepiej sprawdzają się projekty minimalistyczne (teksty, obiekty z obrysowaniami, cienkie linie)
- bardzo dobry efekt daje tłoczenie bez farby- blindprint, czyli suchy tłok
SKŁADY TEKSTÓW:
Prosimy wziąć pod uwagę, że każdy skład tekstu to jedna matryca i każdy kolor użyty w tekście to również jedna matryca.
- teksty użyte w zaproszeniach są tekstami przykładowymi i mogą być bezpłatnie zmienione pod warunkiem, że długość nowego tekstu będzie porównywalna z długością tekstu w wersji oryginalnej zaproszenia
- bardzo prosimy o starannie przygotowany tekst, ponieważ zmiany po akceptacji nie są możliwe (należałoby wykonać nową matrycę)
- wykonanie kolejnych składów tekstowych poza jednym podstawowym (np. zawiadomień, kart rsvp, dodatkowych wkładek, zaproszeń różniących się językiem, dodatków ) wiąże się z wykonaniem kolejnych matryc. Cena przygotowania nowego składu/ matrycy zależy od ilości wydruków i ilości tekstu i kolorów
- nie ma możliwości wydruku winietek w technice letterpress
- nie bierzemy odpowiedzialności za błędy językowe, stylistyczne nadesłanych przez Was tekstów
KOLOR:
- istnieje możliwość dowolnego wyboru koloru, np. z wzornika pantone
- maksymalna ilość użytych kolorów w projekcie to 3 rodzaje
- nie ma możliwości drukowania półtonów
- cena wydruków zależy od ilości użytych kolorów (w tym użycia suchego tłoku)
- na ciemnych papierach można zastosować jedynie kolor złoty lub srebrny
- na ciemnym papierach są spore trudności z użyciem koloru białego (ale fajnie można go zastąpić srebrnym:)
PAPIERY:
Mamy spory zestaw papierów do wyboru.
- białe 3 rodzaje (I– bardzo ciepły odcień bieli, 100% bawełny, gładka faktura, gramatura 600g; II– ciepły odcień bieli, 50% bawełny, delikatnie fakturowany, gramatura 450g; III– bardzo jasna biel, 100% bawełny, gładka faktura, gramatura 600g)
- czarne, zielone (oliwkowe), szare (gołębi szary), szara tektura
- białe papiery czerpane, z delikatnie fakturowane, z nieregularnymi brzegami
KOPERTY:
Mamy spory zestaw kopert do wyboru. Do każdego projektu z oferty zawsze proponujemy konkretny rodzaj koperty.
KOPERTY STANDARDOWE:
- białe 150g (dobrze korespondują z papierem białym o ciepłym odcieniu bieli, 450g)
- jasno szare, ekologiczne kraft, czarne, zielone (oliwkowe), zielone (jasny-pastelowy), “blady” róż- 120g
KOPERTY Z GUZIKIEM:
- białe, eko, czarne, zielone (oliwkowy)- 120g; koperty dodatkowo płatne: 2,5 zł
MINIMALNE ILOŚCI I TERMINY ZAMÓWIEŃ:
- minimalna ilość zamawianych zaproszeń w jednej wersji lub zawiadomień to 32 sztuki
- zamówienia na zaproszenia najlepiej składać nie później niż 3 miesiące przed datą ślubu
OPCJE DODATKOWE:
- opcje dodatkowe do zaproszeń są odpłatne (ceny podane w opisie każdego zaproszenia)
- dodatki do zaproszeń (etykietki, sznurki, itp.) wysyłane są do samodzielnego montażu
MODYFIKACJE:
- zmiany kompozycyjne wyceniane są indywidualnie
PROSIMY O PRZEMYŚLENIE TEKSTU ZAPROSZEŃ I ZAWIADOMIEŃ WPROWADZANIE DODATKOWYCH ZMIAN, POPRAWIANIE BŁĘDÓW NIE WYNIKAJĄCYCH Z NASZEJ WINY SĄ ZA KAŻDYM RAZEM ODPŁATNE 17 ZŁ
ZAPROSZENIA WYKONANE W TECHNICE CYFROWEJ
- standardowo zestaw zaproszeń wykonanych metodą cyfrową składa się z 2 kart + koperta
- istnieje możliwość zamówienia zawiadomień (zaproszeń tylko na ślub) składających się z 1 karty i koperty (cena:- 0,5 zł od ceny standardowej)
- standardowo projekty nie są personalizowane (wpisanie imion i nazwisk gości)
- personalizacja (wpisanie imion i nazwisk gości)- o,8 zł/sztuk
- w cenie zaproszeń są 2 składy tekstów: zaproszenia i zawiadomienie zaproszenia w drugim języku + 25 zł
- każdy nowy tekst zaproszenia różniący się językiem, datą w RSVP, nowym zwrotem itp. jest dodatkowo odpłatny
- opłata za każdy nowy tekst to 25 zł
- nie bierzemy odpowiedzialności za błędy językowe, stylistyczne nadesłanych przez Was tekstów
- teksty użyte w zaproszeniach są tekstami przykładowymi i mogą być bezpłatnie zmienione pod warunkiem, że długość nowego tekstu będzie porównywalna z długością tekstu w wersji oryginalnej zaproszenia
- znaczące zmiany dotyczące długości tekstu mogą być dodatkowo płatne, ponieważ wymagają ponownego zakomponowania układu graficznego zaproszenia. Wycena indywidualna
PERSONALIZACJA ZAPROSZEŃ:
- listę gości należy przygotować w pliku tekstowym w formacie XLS (EXCEL)
- imiona i nazwiska gości należy umieścić w jednej kolumnie
- imiona i nazwiska gości powinny być odmienione w bierniku (np. zapraszamy Malwinę Kowalską)
- jeśli mają być zastosowane zwroty grzecznościowe również należy je uwzględnić
- polecamy sprawdzić dokładnie pisownię. Nie sprawdzamy błędów, a zmiany po zaakceptowaniu projektów są niemożliwe
- personalizacja jest płatna i wynosi 0,80 zł od sztuki
DODATKI
- dla Waszej wygody dodatki do zaproszeń realizujemy w późniejszym terminie, gdy już znane Wam są szczegóły dotyczące menu, obecności konkretnych gości itd.
- dodatki należy zamawiać najpóźniej 1,5 MIESIĄCA PRZED ŚLUBEM
- minimalne ilości zamówień poszczególnych dodatków są podane w odpowiedniej zakładce dodatków
- nie mamy możliwości stworzenia winietek z technice letterpress
PERSONALIZACJA DODATKÓW:
- winietki: należy przygotować plik tekstowy w formacie XLS (Excel); imiona i nazwiska gości umieszczone powinny być w jednej kolumnie; imiona i nazwiska gości powinny być odmienione mianowniku
- menu: należy przygotować plik tekstowy z kolejnością poszczególnych dań
- nr stołów: należy podać liczbę stołów planu rozkładu stołów – należy przygotować plik tekstowy w formacie XL
- planu stołów: imiona i nazwiska gości siedzących razem przy stoliku należy umieścić w osobnych kolumnach oznaczonych cyframi. Jedna kolumna oznacza jeden stolik
MAPKA
- projektowanie mapki dojazdu jest odpłatne i wynosi 70 zł
- przy projektowaniu mapki dojazdu prosimy o podanie adresów: kościoła lub US; restauracji lub hotelu, w której odbędzie się wesele, charakterystycznych punków, które powinny znaleźć się na mapie (ważne zakręty, parkingi, itd.), ewentualnie: odległości, kierunki do głównych miast, itp.
- dla ułatwienia projektowania prosimy o wysłanie print screena z mapy google z wybraną przez Was trasą dojazdu z miejsca A do miejsca B. https://maps.google.pl
WYSYŁKA
- zaproszenia i dodatki wysyłamy kurierem
- koszt wysyłki 20 zł (przy płatności z góry), 28 zł (za pobraniem)
- koszt wysyłki tablic planu stołów 35 zł