dscf4605kk

SZCZEGÓŁY


Przed wypełnieniem formularza zamówień dobrze upewnić się czy jesteśmy w stanie podjąć się konkretnego zamówienia i zapytać o termin realizacji

ZAPROSZENIA ŚLUBNE W TECHNICE LETTERPRESS

SPECYFIKA DRUKU:

Z racji specyficznego procesu drukowania (z użyciem matryc lub czcionek) nasze projekty letterpress  mają swoje szczególne cechy:

  • wydruki mogą być tłoczone głębiej bądź płycej w zależności od oczekiwań lub gramatury zastosowanego papieru
  • wydruki z głębokimi tłoczeniami nie mogę być dwustronne drukowane
  • personalizacji wydruków (np.wpisanie imion i nazwisk gości) jest niemożliwa
  • przy zastosowaniu apli (czyli pokrycia jednym kolorem większej powierzchni) trzeba się liczyć z nierównomiernym pokryciem farby na papierze (efekt ciekawy jeśli zamierzony:); znamienny dla wydruków letterpress)
  • w druku najlepiej sprawdzają się projekty minimalistyczne (teksty, obiekty z obrysowaniami, cienkie linie)
  • bardzo dobry efekt daje tłoczenie bez farby- blindprint, czyli  suchy tłok

SKŁADY TEKSTÓW:

Prosimy wziąć pod uwagę, że każdy skład tekstu to jedna matryca i każdy kolor użyty w tekście to również jedna matryca.

  • teksty użyte w zaproszeniach są tekstami przykładowymi i mogą być bezpłatnie zmienione pod warunkiem, że długość nowego tekstu będzie porównywalna z długością tekstu w wersji oryginalnej zaproszenia
  • bardzo prosimy o starannie przygotowany tekst, ponieważ zmiany po akceptacji nie są możliwe (należałoby wykonać nową matrycę)
  • wykonanie kolejnych składów tekstowych poza jednym podstawowym (np. zawiadomień, kart rsvp, dodatkowych wkładek, zaproszeń różniących się językiem, dodatków ) wiąże się z wykonaniem kolejnych matryc. Cena przygotowania nowego składu/ matrycy zależy od ilości wydruków i ilości tekstu i kolorów
  • nie ma możliwości wydruku winietek w technice letterpress
  • nie bierzemy odpowiedzialności za błędy językowe, stylistyczne nadesłanych przez Was tekstów

KOLOR:

  • istnieje możliwość dowolnego wyboru koloru, np. z wzornika pantone
  • maksymalna ilość użytych kolorów w projekcie to 3 rodzaje
  • nie ma możliwości drukowania półtonów
  • cena wydruków zależy od ilości użytych kolorów (w tym użycia suchego tłoku)
  • na ciemnych papierach można zastosować jedynie kolor złoty lub srebrny
  • na ciemnym papierach są spore trudności z użyciem koloru białego (ale fajnie można go zastąpić srebrnym:)

PAPIERY:

Mamy spory zestaw papierów do wyboru.

  • białe 3 rodzaje (I– bardzo ciepły odcień bieli, 100% bawełny, gładka faktura, gramatura 600g; II– ciepły odcień bieli, 50% bawełny, delikatnie fakturowany, gramatura 450g; III– bardzo jasna biel, 100% bawełny, gładka faktura, gramatura 600g)
  • czarne, zielone (oliwkowe), szare (gołębi szary), szara tektura
  • białe papiery czerpane, z delikatnie fakturowane, z nieregularnymi brzegami

KOPERTY:

Mamy spory zestaw kopert do wyboru. Do każdego projektu z oferty zawsze proponujemy konkretny rodzaj koperty.

KOPERTY STANDARDOWE:

  • białe 150g (dobrze korespondują z papierem białym o ciepłym odcieniu bieli, 450g)
  • jasno szare, ekologiczne kraft, czarne, zielone (oliwkowe), zielone (jasny-pastelowy), „blady” róż- 120g

KOPERTY Z GUZIKIEM:

  • białe, eko, czarne, zielone (oliwkowy)- 120g; koperty dodatkowo płatne: 2,5 zł

MINIMALNE ILOŚCI I TERMINY ZAMÓWIEŃ:

  • minimalna ilość zamawianych zaproszeń w jednej wersji lub zawiadomień  to 32 sztuki
  •  zamówienia na zaproszenia najlepiej składać nie później niż 3 miesiące przed datą ślubu

OPCJE DODATKOWE:

  • opcje dodatkowe do zaproszeń są odpłatne (ceny podane w opisie każdego zaproszenia)
  • dodatki do zaproszeń (etykietki, sznurki, itp.) wysyłane są do samodzielnego montażu

MODYFIKACJE:

  • zmiany kompozycyjne wyceniane są indywidualnie

 PROSIMY O PRZEMYŚLENIE TEKSTU ZAPROSZEŃ I ZAWIADOMIEŃ WPROWADZANIE DODATKOWYCH ZMIAN, POPRAWIANIE BŁĘDÓW NIE WYNIKAJĄCYCH Z NASZEJ WINY SĄ ZA KAŻDYM RAZEM ODPŁATNE 17 ZŁ


ZAPROSZENIA WYKONANE W TECHNICE CYFROWEJ

  • standardowo zestaw zaproszeń wykonanych metodą cyfrową składa się z 2 kart + koperta
  • istnieje możliwość zamówienia zawiadomień (zaproszeń tylko na ślub) składających się z 1 karty i koperty  (cena:- 0,5 zł od ceny standardowej)
  • standardowo projekty nie są personalizowane (wpisanie imion i nazwisk gości)
  • personalizacja (wpisanie imion i nazwisk gości)- o,8 zł/sztuk
  • w cenie zaproszeń są 2 składy tekstów: zaproszenia  i  zawiadomienie zaproszenia w drugim języku + 25 zł
  • każdy nowy tekst zaproszenia różniący się językiem, datą w RSVP, nowym zwrotem itp. jest dodatkowo odpłatny
  • opłata za każdy nowy tekst to 25 zł
  • nie bierzemy odpowiedzialności za błędy językowe, stylistyczne nadesłanych przez Was tekstów
  • teksty użyte w zaproszeniach są tekstami przykładowymi i mogą być bezpłatnie zmienione pod warunkiem, że długość nowego tekstu będzie porównywalna z długością tekstu w wersji oryginalnej zaproszenia
  • znaczące zmiany dotyczące długości tekstu mogą być dodatkowo płatne, ponieważ wymagają ponownego zakomponowania układu graficznego zaproszenia. Wycena indywidualna

PERSONALIZACJA ZAPROSZEŃ:

  • listę gości należy przygotować w pliku tekstowym w formacie XLS (EXCEL)
  • imiona i nazwiska gości należy umieścić w jednej kolumnie
  • imiona i nazwiska gości powinny być odmienione w bierniku (np. zapraszamy Malwinę Kowalską)
  • jeśli mają być zastosowane zwroty grzecznościowe również należy je uwzględnić
  • polecamy sprawdzić dokładnie pisownię. Nie sprawdzamy błędów, a zmiany po zaakceptowaniu projektów są niemożliwe
  • personalizacja jest płatna i wynosi 0,80 zł od sztuki

DODATKI

  • dla Waszej wygody dodatki do zaproszeń realizujemy w późniejszym terminie, gdy już znane Wam są szczegóły dotyczące menu, obecności konkretnych gości itd.
  • dodatki należy zamawiać najpóźniej 1,5 MIESIĄCA PRZED ŚLUBEM
  • minimalne ilości zamówień poszczególnych dodatków są podane w odpowiedniej zakładce dodatków
  • nie mamy możliwości stworzenia winietek z technice letterpress

PERSONALIZACJA DODATKÓW:

  • winietki: należy przygotować plik tekstowy w formacie XLS (Excel); imiona i nazwiska gości umieszczone powinny być w jednej kolumnie; imiona i nazwiska gości powinny być odmienione mianowniku
  • menu: należy przygotować plik tekstowy z kolejnością poszczególnych dań
  • nr stołów: należy podać liczbę stołów planu rozkładu stołów – należy przygotować plik tekstowy w formacie XL
  • planu stołów: imiona i nazwiska gości siedzących razem przy stoliku należy umieścić w osobnych kolumnach oznaczonych cyframi. Jedna kolumna oznacza jeden stolik

    MAPKA

  •  projektowanie mapki dojazdu jest odpłatne i wynosi 70 zł
  • przy projektowaniu mapki dojazdu prosimy o podanie adresów: kościoła lub US; restauracji lub hotelu, w której odbędzie się wesele, charakterystycznych punków, które powinny znaleźć się na mapie (ważne zakręty, parkingi, itd.), ewentualnie: odległości, kierunki do głównych miast, itp.
  • dla ułatwienia projektowania prosimy o wysłanie print screena z mapy google z wybraną przez Was trasą dojazdu z miejsca A do miejsca B. https://maps.google.pl


WYSYŁKA

  • zaproszenia i dodatki wysyłamy kurierem
  • koszt wysyłki 20 zł (przy płatności z góry), 28 zł  (za pobraniem)
  • koszt wysyłki tablic planu stołów 35 zł